Asiakaspalvelu

Täältä löydät useimmin kysytyt kysymykset tai ole yhteydessä asiakaspalveluun.

09-7513 3133

Maanantai - Perjantai

8.30 - 15.30

Email

asiakaspalvelu@sinelli.fi

Sinelli Oy
Väino Tannerin tie 3
01510 Vantaa
Y-tunnus: 1492450-3

 

Pankkiyhteystiedot
F169 1416 3000 1057 26,
NDEAFIHH

"Olemme vain puhelun

päässä valmiina auttamaan"

- Kati, asiakaspalvelusta

"Olemme vain puhelun

päässä valmiina auttamaan"

- Kati, asiakaspalvelusta

Ehdot ja sopimukset

Maksutavat

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

  • Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske bank, Säästöpankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-pankki, Oma Säästöpankki ja POP pankki.
  • Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja American Express
  • Paypal
  • Lasku/osamaksu, Collector Bank
  • MobilePay

Toimitukset

Mikäli tuote on varastossa saatavilla, pyrimme toimittamaan tuotteen 3 – 5 arkipäivän kuluessa ja kuitenkin viimeistään 30 päivän kuluttua tilaamisesta. 
Mikäli toimitus kestää normaalia pidempään, olemme yhteydessä Asiakkaaseen, tämä ilmoittamia yhteystietoja käyttäen.

 

Click & Collect: toimitusmaksu 0 euroa.

Tilaa verkkokaupasta ja nouda tilauksesi vapaavalintaisesta Sinelli-myymälästä. Toimitusmaksu aina 0 euroa.

 

Yli 75 euron tilaukset: toimitusmaksu 0 euroa. (Posti ja Bring*)

Tilaa verkkokaupasta yli 75 euron arvoisen tilauksen ja nouda tilauksesi vapaavalintaisesta.
Sinelli-myymälästä tai lähimmästä postista. Toimitusmaksu aina 0 euroa.

 

Alle 75 euron tilaukset, nouto postista; toimitusmaksu 4,95 euroa. (Posti ja Bring*)

Tilaa verkkokaupasta alle 75 euron arvoisen tilauksen, nouda postista.
Toimitusmaksu 4,95 euroa.

Tuotteiden noutaminen
Kun tilaus on noudettavissa, saat ilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi noudon yhteydessä (ajokortti, passi, kuvallinen henkilökortti). Sinelli-myymälästä voi tilauksen noutaa myös tilaajan allekirjoituksellaan valtuuttama henkilö.

Tilaus on noudettavissa kaksi viikkoa (14 päivää) asiakkaan vastanottamasta ilmoituksesta, että tuote on noudettavissa. Mikäli Asiakas ei nouda tilausta määräajassa eikä nimenomaan ilmoita, tilauksen peruuntumisesta, katsotaan tilaus peruutetuksi. Sinellillä on tällöin oikeus periä Asiakkaalta korvaus tilauksen toimittamiseen aiheutuneista kuluista (*Postin ja Bringin toimitukset). Sinelli Oy on oikeutettu kuittaamaan kyseisen korvauksen hyvityksestä, joka Asiakkaalle tuotteen peruuttamisesta johtuen maksetaan.


Palautukset

Kaikilla tilauksilla on 14 päivän palautusoikeus avaamattomissa pakkauksissa. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, saat hyvityslaskun tai rahapalautuksen tilillesi. Palautuksesta tulee sopia ensin asiakaspalvelumme kanssa ja palautuksessa on käytettävä Postin asiakaspalautusnumeroamme. Paketissa tulee olla mukana lähetyslista, jossa on merkinnät mitä palautetaan ja mistä syystä, jotta jatkokäsittelymme palautuksellesi olisi mahdollisimman sujuvaa.

 

Palautteet EU-komission palautelomakkeen kautta

Voit myös antaa palautetta EU-komission verkkolomakkeen kautta. Se on erityisen suositeltavaa, jos asut jossain muussa EU-maassa kuin Suomessa. Lomakkeen löydät tästä osoitteesta: http://ec.europa.eu/odr.
Kun täytät lomaketta, sinun täytyy jättää myös meidän sähköpostiosoitteemme: asiakaspalvelu@sinelli.fi.

 

Yritysasiakkaat ja jälleenmyyjät

Toimimme Suomen markkinoilla kuluttajakaupassa Sinelli-brändin alla ja tukkukaupan puolella toimimme Creativ Companyn nimellä osoitteessa: www.cchobby.fi.

Ole yhteydessä asiakaspalveluun puh. 09-7513 3133 / asiakaspalvelu@sinelli.fi ja kerromme mitä yhteistyövaihtoehtoja meillä on tarjota ja kuinka me parhaiten voimme palvella juuri sinun liiketoimintaasi.

Copyright © Sinelli Oy | Väinö Tannerin tie 3 | 01510 Vantaa | 09-7513 3133 | asiakaspalvelu@sinelli.fi