Tuotteiden toimittaminen


 

Toimitamme tuotteita koko Suomen alueelle (myös Ahvenanmaalle).

Pyrimme aina mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Mikäli kyse on varastossa saatavilla olevasta tuotteesta, pyrimme toimittamaan tuotteen 5-9 arkipäivän kuluessa, ja joka tapauksessa viimeistään 30 päivän kuluttua tuotteen tilaamisesta. Mikäli havaitsemme toimituksen kestävän normaalia pidempään, pyrimme olemaan Asiakkaaseen viipymättä yhteydessä Asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja käyttäen.

Toimitamme tuotteita seuraavilla tavoilla:

  • Nouto Sinelli -myymälästä: 0 € (vaihtoehto tulossa vuoden 2018 aikana)
  • Postin/Bringin toimitustavat
    • Nouto lähimmästä Postista 3,96 € tai ilman toimituskuluja, jos tilauksen arvo on vähintään 50 € (Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta. Ota henkilöllisyystodistus mukaan, kun noudat lähetystä.)

Saat tekstiviestillä tai sähköpostilla ilmoituksen, kun tilaus on noudettavissa. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi (ajokortti, passi, kuvallinen henkilökortti). Mikäli toimitustavaksi on valittu nouto Sinelli-myymälästä, säilytämme tuotteen myymälässä kaksi viikkoa. Myymälästä tilauksen voi noutaa myös toinen henkilö tilaajan allekirjoittamalla valtakirjalla. 

Jos Asiakas ei nouda toimitettua tuotetta toimituspaikasta määräajassa eikä nimenomaisesti ilmoita tuotteen peruuttamisesta 14 päivän kuluessa siitä, kun Asiakas on saanut ilmoituksen siitä, että tuote on noudettavissa, Asiakkaan katsotaan peruuttaneen tuotteen tilauksen. Sinellillä on tällöin oikeus periä Asiakkaalta korvaus tuotteen toimittamisesta aiheutuneista kuluista (edellä yksilöidyt Postin ja Bringin toimitustavat). Sinelli on oikeutettu kuittaamaan kyseisen korvauksen suoraan siitä maksusuorituksesta, joka Asiakkaalle on tuotteen peruuttamisen johdosta palautettava.

Toimituksen viivästys

Asiakkaalla on oikeus vedota tuotteiden toimittamisen viivästyksestä johtuviin kuluttajansuojalain mukaisiin oikeuksiinsa. Sinelli ei kuitenkaan vastaa viivästyksestä, jos viivästys johtuu Asiakkaan puolella olevasta syystä, kuten siitä, että Asiakas ei ole ollut paikalla sovittuna tuotteiden toimittamisajankohtana eikä häntä tavoiteta tai Asiakas on ilmoittanut virheelliset yhteystiedot tai ei ole ilmoittanut yhteystietojensa muuttumisesta.

Ylivoimainen este

Sinelli ei vastaa sellaisesta sopimusrikkomuksesta, kuten toimituksen viivästymisestä tai estymisestä, joka johtuu Sinellin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta (force majeure).