Toimitustavat
Toimitamme tuotteita koko Suomen ja Ahvenanmaan alueelle. Mikäli tuote on varastossa saatavilla, pyrimme toimittamaan tuotteen 3 – 5 arkipäivän kuluessa ja kuitenkin viimeistään 30 päivän kuluttua tilaamisesta. Mikäli toimitus kestää normaalia pidempään, olemme yhteydessä Asiakkaaseen, tämä ilmoittamia yhteystietoja käyttäen.
Click & Collect: toimitusmaksu 0 euroa.
Tilaa verkkokaupasta ja nouda tilauksesi vapaavalintaisesta Sinelli-myymälästä. Toimitusmaksu aina 0 euroa.
Yli 75 euron tilaukset: toimitusmaksu 0 euroa. (Posti ja Bring*)
Tilaa verkkokaupasta yli 75 euron arvoisen tilauksen ja nouda tilauksesi vapaavalintaisesta
Sinelli-myymälästä tai lähimmästä postista. Toimitusmaksu aina 0 euroa.
Huom, ei koske Postin kotiinkuljetus -toimitustapaa.
Alle 75 euron tilaukset, nouto postista; toimitusmaksu 5,95 euroa. (Posti ja Bring*)
Tilaa verkkokaupasta alle 75 euron arvoisen tilauksen, nouda postista.
Toimitusmaksu 5,95 euroa.
Kuljetus kotiovelle
Toimitus perille kotiin asti, jättö portaille tmv. ilman kuittausta. Hinta 14,94. Toimitusaika saattaa olla pidempi kuin muissa toimistutavoissa.
Tuotteiden noutaminen
Kun tilaus on noudettavissa, saat ilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi noudon yhteydessä (ajokortti, passi, kuvallinen henkilökortti). Sinelli-myymälästä voi tilauksen noutaa myös tilaajan allekirjoituksellaan valtuuttama henkilö.
Tilaus on noudettavissa kaksi viikkoa (14 päivää) asiakkaan vastanottamasta ilmoituksesta, että tuote on noudettavissa. Mikäli Asiakas ei nouda tilausta määräajassa eikä nimenomaan ilmoita, tilauksen peruuntumisesta, katsotaan tilaus peruutetuksi. Sinellillä on tällöin oikeus periä Asiakkaalta korvaus tilauksen toimittamiseen aiheutuneista kuluista (*Postin ja Bringin toimitukset). Sinelli Oy on oikeutettu kuittaamaan kyseisen korvauksen hyvityksestä, joka Asiakkaalle tuotteen peruuttamisesta johtuen maksetaan.
Toimituksen viivästyminen
Asiakkaalla on oikeus vedota tuotteiden toimittamisen viivästyksestä johtuviin kuluttajasuojalain mukaisiin oikeuksiin. Sinelli ei kuitenkaan vastaa viivästyksestä, jos viivästys johtuu Asiakkaan puolella olevasta syystä; poissaolosta, tavoittamattomissa olosta tai virheellisistä yhteystiedoista, eikä Asiakas näin ollen ole paikalla tuotteiden toimittamisajankohtana.
Ylivoimainen este
Sinelli ei vastaa sellaisesta sopimusrikkomuksesta, kuten toimituksen viivästymisestä tai estymisestä, joka johtuu Sinellin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta (force majeure).